Az iFORM elektronikus űrlapkitöltő a kormányzati honlap Személyreszabott Ügyintézési Felületén (SZÜF) elérhető.
A bejelentkezéshez a Kormány által biztosított elektronikus azonosítási megoldással (pl. Ügyfélkapu, eSzemélyi stb.) szükséges rendelkezni, amelyet a Központi Azonosítási Ügynök (a továbbiakban: KAÜ) segítségével tudnak az ügyfelek használni.
A 451/2016. (XII. 19.) Korm. rendelet az elektronikus ügyintézés részletszabályairól tartalmazza a 116. és 116/A. §-ában az „Elektronikus űrlapkitöltés-támogatási szolgáltatás” fogalmát.
Ez a szolgáltatás a növekvő állampolgári igényre válaszul jött létre, mivel az ügyfelek egyre inkább online megoldásokat preferálják a hivatali ügyintézéseik során.
Az ÁNYK űrlapok hozták be a közigazgatásba először a struktúrált űrlapkitöltés lehetőségét, mely nélkülözhetetlenné vált az ügyintézési folyamatokban. Az iFORM űrlapokat a korábbi ÁNYK-kkal szemben az online szolgáltatások támogatására hívták életre.
Kollégáink a segítségére lehetnek abban, hogy tanácsadást nyújtsanak a elektronikus űrlapokra vonatkozó követelményspecifikáció kialakítása és a cégünk által készített iFORM űrlapok kapcsán.
Elkészítik az Ön számára a kívánt iFORM űrlapot, majd ezt feltöltik és paraméterezik a Személyreszabott Ügyintézési Felületen (SZÜF).
Az elekronikus űrlapok kialakításán túl javaslatot teszünk a vonatkozó belső szabályzatok és ügyféltájékoztatók módosítására is. Igény szerint a beküldött elektronikus űrlapok feldolgozását támogató rendszer használatát is biztosítjuk.