Cégünkről

Az eKÖZIG Zrt. különböző összetett, közigazgatási, ipari, környezeti, agrár-informatikai és egyéb rendszerek fejlesztésére, üzemeltetésére, munka- és folyamatszervezésre alakult. Célunk az infokommunikációt és a felhasználók szakmai folyamatait integrálva egyszerűsíteni, szabványosítani a tevékenységet, ezáltal csökkenteni a költségeket, átfutási időket, javítani a szolgáltatás minőségét, emellett a településüzemeltetési feladatok térinformatikai támogatása.

Cégünk alkalmazásfejlesztési tevékenysége a helyi közigazgatás feladatainak széles körét költséghatékony, online módon támogatja. Mindenkori fejlesztéseink fókuszában a felhasználói igények állnak, továbbá a folyamatok megértését tűzzük ki célul, a komplex jogszabályi, közigazgatási-szakmai környezet áttekintésével. Átfogó modell megalkotását követően hívjuk segítségül az információs technológiák valamely, adott feladat kiszolgálásához illeszkedő eszközét.

Eszközeink és szakembereink segítségével lebonyolítottunk országgyűlési választásokat, létrehoztunk kormányportálokat. Több mint 2000 település használja jelenleg is rendszereinket. Számos fejlesztésünk korát 4-6 évvel megelőzve vált sikeressé.

Az eKÖZIG Zrt. a Hajdú-Bihar Megyei Informatikai Központ utódszervezeteként 2006-ban alakult Debrecenben 100 %-os magyar tulajdonú társaságként.

Minőségpolitikai jelmondatunk

„Értéket a partnereknek”

Szakterületünk az

Informatika

Legyünk partnerek!

Önnek is segítünk